یک دختر 6 ساله با فوتبالیستی ازدواج کرد
بازيکن فوتبال(امريکايي) همچنان که خودي در ميادين فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان يک جوان خوب محبوبيت عمومي پيدا کرده است.
افکار- اين فوتباليست وقتي از طريق يکي از ويدئو هاي يوتوب متوجه شد که دختر ۶ ساله اي به خاطر آنکه مادرش گفته ۲۵ سالش نيست تا بتواند با اين فوتباليست ازدواج کند به گريه افتاده است، در پيامي در صفحه اجتماعي فيس بوک نوشت که مي خواهد با اين دختربچه ملاقات کند.

اين ويدئو نشان مي دهد که بريانا کوچک بغض کرده و بسيار براي خودش متاسف است که به اندازه کافي بزرگ نشده است.


فردي اين ويدئو را به وات مي فرستد و او نيز تصميم مي گيرد کاري در اين مورد انجام دهد. آن دو يکدیگر را در استاديوم هاستون تگزان در روز چهارشنبه ملاقات کردند.

اين فوتباليست گفت:"او نمي دانست من آنجا هستم. وقتي به سمتم آمد من يک دسته گل در دست و يک حلقه در جيبم داشتم. از او پرسيدم که مي تواند وانمود کند که يک روز همسر من است، او جواب داد بله البته.

وات يکي از پيراهن هايش را با خود به همراه داشت تا مانند يک لباس عروس باشد و آهنگي از خواننده مورد علاقه اش جاستين بيبر گذاشته شد.

اين فوتباليست اين تصاوير را در صفحه اجتماعي به اشتراک گذاشت و مردم از آن بسيار استقبال کردند، مطمئنا اين عمل موجب محبوبيت بيشتر اين فوتباليست خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:دختر 6 ساله و ازدواج با یک فوتبالیست, | 10:41 | نویسنده : رضوانی |